keskiviikko 19. elokuuta 2015

ZAPARON TIIMI/SINI


Zaparon tiimi koostuu hauskoista ja persooniltaan erilaisista ihmisistä. Ajattelimme kertoa teille meistä työntekijöistä  vähän enemmän. Ensimmäisenä esittelyssä, reipas Sini Hirvonen.

Olen Sini 27-vuotias nainen kotoisin Varkaudesta. Asun poikaystäväni kanssa Oulussa.Valmistuin parturi-kampaajaksi vuonna 2007 ja olen työskennellyt kampaajan työssä Oulussa, sekä vuoden verran Helsingissä. Tykkään työstäni erilaisten ihmisten parissa ja minulla on mahtavat työkaverit, jotka tekevät työskentelystä vieläkin miellekkäämpää.

Minulta luonnistuu kaikki työnkuvaani liittyvät palvelut ja teen myös teippipidennyksiä. Erityisesti värjäykset on mieluisia, jossa saan käyttää luovuuttaani ja ehdottaa asiakkaille jotakin erilaista. Tykkään paljon myös pikku ihmisistä, joten perheen pienimmätkin ovat lämpimästi tervetulleita asiakkaakseni.

Luonteeltani olen rauhallinen, iloinen, sosiaalinen, huumorintajuinen ja hyväsydäminen ihminen.

Vapaa ajallani tykkään liikkua paljon. Pyöräilen, juoksen ja käyn kuntosalilla. Uusimpana harrastuksenani on puolimatkan triathlon. Nuorempana on tullut harrastettua kilpauintia 10 vuotta.

Työkaverit kuvailevat minua kiltiksi, nauravaiseksi ja hauskaksi tyypiksi.


simba

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti