maanantai 31. elokuuta 2015

ZAPARON TIIMI/TANIA

Moikka!

Olen Tania Klemetti, luova ja kauneudentajuinen esteetikko kotoisin kainuun suunnalta pienestä Kuhmon kaupungista. Valmistuin unelmieni ammattiin, kosmetologiksi Oulun ammattioppilaitoksesta keväällä 2006. Kerkesin olla työelämässä 6,5 vuotta suuressa kauneushoitolassa ennen esikoiseni syntymää, jossa pääsin kouluttautumaan runsaasti ja monipuolisesti.

Uudet tuulet kuljettivat minut upeaan Zaparoon töihin, jossa meillä on mahtava tiimi. Zaparossa olen tällä hetkellä ainut kosmetologi, joten työnkuvaani kuuluu kaikki kosmetologiset hoidot, akryylikynnet, kestolakkaukset, sokeroinnit ja suositut ripsienpidennykset. Hallitsen myös pigmentoinnin, joiden tekemisestä minulla on monen vuoden kokemus.

Oulussa olen asunut jo noin 13 vuotta. Vapaa-aikana vietän aikaani perheeni kanssa, johon kuuluu 2,5 vuotias Niklas poika, avomies ja valkoinen Sindi kissa. Harrastan liikuntaa mm. lenkkeilyä ja innostun käymään välillä kuntosalillakin. Lisäksi tärkeäksi harrastukseksi on noussut valokuvaus Tanian silmin- blogin myötä, jota olen kirjoitellut nyt parisen vuotta. Pääset kurkkaamaan blogiani täältä!

Luonteeltani olen tyypillinen härkä. Pohdiskeleva, rauhallinen ja tyyni, mutta toisaalta taas nollasta sataan tyyppi. Rakkaan mummoni sanoja lainaten "sähköinen" luonne. Tärkeänä piirteenäni pidän tilannekomiikkaa, joka mahdollistaa työskentelyn erilaisten ihmisten parissa. Leikkimielisyyttä ja huumorintajua minulta ei myöskään puutu Olen hyvin sosiaalinen ja puhelias, mutta viihdyn välillä myös yksikseni omassa seurassa. Asiakkaakseni Zaparoon voit tulla sellaisena, kuin olet.

Tania

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti